Evenimente Interne

Recrutări

Procesul de recrutări are loc de două ori pe an, în fiecare toamnă și primăvară, ocazie cu care creştem numărul membrilor BEST Cluj-Napoca dar totodată încercăm să menţinem standardul calitativ al organizaţiei. În fiecare sezon, aplică peste 100 de studenţi, aceştia fiind trecuţi printr-un proces de selecţie ce conţine două etape, una de interviu şi una de Case Study. În urma acestui proces se recrutează un număr mai restrâns de membri aspiranţi cu scopul de a li se putea asigura o bună dezvoltare în organizaţie, printr-o serie de sesiuni de training şi implicarea lor în cât mai multe părţi a dezvoltării evenimentelor noastre. Procesul de recrutare poate să dureze până la două săptămâni.

Motivational Weekend

Motivational Weekend este un eveniment menit să integreze noii boboci în familia BEST Cluj-Napoca printr-o serie de traininguri, get-to-know games și sesiuni de sharing. Toate acestea au un rol foarte important în viața organizației deoarece facilitează comunicarea între membrii mai vechi și cei noi și contribuie la integrarea bobocilor în organizație, precum și la dezvoltarea lor personală.

Timp de trei zile, participanții vor participa la traininguri de soft skills pentru dezvoltarea lor personală, la petreceri tematice în fiecare seară, precum și la grupuri de discuții cu membrii mai vechi pentru a învăța din experiența acestora. Evenimentul are loc de 2 ori pe an, în fiecare toamnă și primăvară, după etapele de recrutare.

Friends and Alumni Meeting (FAM)

Friends and Alumni Meeting este un eveniment intern ce reprezintă un prilej de sărbătoare pentru membrii noștri. An de an, membrii cu experiență care au ajutat la dezvoltarea organizației noastre au parte de o ceremonie de alumnizare în cadrul căreia devin alumni și li se mulțumește pentru munca și efortul depus.

Atât pe parcursul evenimentului, dar și al ceremoniei, prietenii și cunoștințele sunt alături de cei alumnizați petrecând împreună clipe memorabile. Evenimentul are loc o singură dată pe an și se desfășoară pe o durată de trei zile.

Adunare Generală

Adunările generale au loc de trei ori pe an. Acestea sunt şedinţe extraordinare ce se desfăşoară pe parcursul unei întregi zile, timp în care se discută întreaga activitate a organizaţiei până la momentul acela şi evenimentele ce vor avea loc în continuare.

Acesta e şi momentul în care membrii aspiranţi pot deveni membrii BEST Cluj-Napoca, se aleg viitori coordonatori şi se analizează rapoartele şi strategiile organizaţiei. La această adunare participă toți membrii organizaţiei.

Aniversare

Cu ocazia aniversării a 19 ani de activitate, am organizat concursuri pentru studenți în campusurile universitare, dar și o gală fastuoasă unde ne-am prezentat activitatea din anul curent, ne-am premiat atât membrii organizației, cât și colaboratorii de lungă durată și reprezentanții Universității pentru sprijinul și implicarea acordată organizației noastre de-a lungul timpului.

Deoarece în 2015 Cluj-Napoca este Capitala Europeană a Tineretului și pentru că organizația noastră împlinește 20 de ani de activitate în cadrul Universității Tehnice, dorim să accentuăm importanța acestor două evenimente prin activități diverse care implică atât studenții din domeniul tehnic, cât și colaboratorii organizației și membrii conducerii Universității Tehnice.

Romanian Board Transfer (RoBT)

Anul acesta BEST Cluj-Napoca va organiza RoBT (Romanian Board Transfer), un eveniment în care se vor reuni consiliile directoare noi şi vechi ale fiecărui grup local BEST din România şi Republica Moldova.

Aici, cei prezenţi vor avea parte de sesiuni intensive de training pe diferite teme, menite să îmbunătăţească întreaga lor activitate în anul care urmează. Acest eveniment se va desfăşura pe parcursul a 4 zile.

This post is also available in: Engleză